COD Cendol Syoknya Ummi e bazar Ramadan Muar 2020

Assalamualaikum wbt. Salam Ramadan 1441, bersamaan tahun 2020 Masihi. Bersempena dengan seruan kerajaan atas PKP, PKPB dan penjarakkan sosial, kami menyahutnya dengan perlaksanaan e bazar Ramadan Muar, servis penghantaran COD makanan Muar.

Di sini kami senaraikan menu kami untuk sepanjang cod makanan bulan Ramadan ini serta kawasan yang kami hantar.

UPDATE 17.05.20: Kami kini sedang berjualan buah durian segar, buah durian Muar untuk musim pertengahan tahun 2020. Buah durian kami didtangkan dari kebun durian Bukit Pasir Muar.

E bazar ramadan muar cod makanan muar

Menu COD #CendolSyoknyaUmmi sepanjang e bazar Ramadan ini adalah:

  • Harga Cendol:     R biasa       L besar
  • Biasa………………….. rm2.00 …… rm4.00
  • Oreo ………………….. rm3.00 …… rm6.00
  • Jagung……………….. rm2.50 …… rm5.00
  • Kacang………………. rm2.50 …… rm5.00
  • Pulut …………………. rm2.50 …… rm5.00
  • Durian ………………. rm6.00 …… rm12.00
  • Durian special …. rm7.00 ……. rm14.00
  • Durian Tembaga.. rm10.00 …. rm18.00
  • Musang King……… rm25.00 …. rm45.00

Cendol sedap di muar

Coconut Shake ……………. rm 2.50

Coconut shake jumbo … rm7.00
Air Kelapa …………………… rm 3.00

  • Pembeksl nanas md2 nenas

    Homemade Jus nanas MD2 rm6.00 sebotol.
  • Jus nanas md2 homemade
    Buah nanas MD2 (sebiji)
  • Size XS …………………………. rm7.00
  • Size S …………………………… rm8.00
  • Size M ………………………….. rm9.00
  • Size L ………………………….. rm10.00
  • Size XL ………………………… rm11.00
  • Size XXL ……………………… rm12.00

Resepi jus air tembikai


Jus tembikai (+/- 1 liter) rm 3.00

ABC rock ……………………. rm 4.00
ABCD …………………………. rm10.00

cendol untuk majlis kahwin Muar


Ayam panggang (perisa sate) …….
…………………………………. rm18.00

Ayam panggang muarctangkak ayam golek cod

Set asam pedas Melaka

(Tetel, Pari, Mayong)……….. rm9.00
=======================

COD 3pm – 5pm

Sekitar Bandar Muar. Cas bermula pada RM2.00 dan seterusnya, mengikut kawasan.

http://www.wasap.my/601158961229/cod.Muar

================================

COD 6pm – 7pm

Rawang, Sg.Mati, Serom, Bkt.Kangkar Cas rm2 (dan seterusnya, ikut kawasan)  http://www.wasap.my/601158961229/cod.rawang.sg.mati

================================

COD 5pm – 7pm

Tg. Agas, Parit Bunga, Tg. Gading dan Kesang.Free delivery tanpa minimum order.

http://www.wasap.my/601158961229/cod.tg.agas.gading

================================

#youstayathome #stayathome #dudukrumah #kitatolongkita #penjarakkansosial #codmakanan

Lokasi port makan durian halal dan toiyiban di Muar Tangkak & cendol durian

Di Muar, Johor (disebut  Muo dalam loghat tempatan) ada port makan buah durian fresh sambil layan cendol. Di sini juga ada tempat makan durian musang king di malaysia. Kalau sebelum ni, ramai yang mencari buah durian murah di Muar. Tapi sebenanya, harga masing-masing yang dijual tak banyak perbezaan ketara. Cuma perbezaan ketara masa nak makan durian, terutama bila bawa famili ramai-ramai konvoi 3-4 biji kereta.

Masa tu baru perasan kemudahan asas yang tak lengkap seperti tempat basuh tangan, panas takde kipas…. anak kecil dah mula merengek berjurai peluh, kena pula makan mencangkung tepi jalan, anak nombor 2 plak tetiba nak terkencing. Adoiiiii macam-macam songel la pula.

Tu belum kira ada anjing berkeliaran, percampuran makanan tidak halal dengan peralatan mengupas dan membungkus durian serta banyak lagi.

Durian murah Muar Tangkak 2019

Tempat makan Muar

Durian udang merah Muar Tangkak

Atas dasar itu, kami terpanggil menyahut fardhu kifayah, menyediakan tempat makan durian yang suci daripada najis mughalazah. Jadi, apa kata kalau datang Muar  / Tangkak, Johor, sila singgah tempat kami di warung #CendolDurianSyoknyaUmmi , bertempat di Parit Bunga, 7km dari bandar Muar.

Bukan apa, selain buah durian segar dan frozen, tempat kami ada jual cendol biasa dan #CendolMusangKing (nanti bagitau kami, boleh tak kami tersenarai sebagai cendol sedap di Muar). Nak tambah boleh, nak makan sorang2 boleh (sebab anak bini tak suka durian) atau nak belanja bapa mertua pun boleh.

Warung kami #CendolSyoknyaUmmi a.k.a. #CendolMangkukBesar 100% milik Muslim bumiputera. Bila lagi nak support bisnes Muslim untuk majukan ummah.

Ingat, kalau seorang peniaga Muslim itu kaya, maka lebih banyak tabung-tabung masjid, tahfiz dan anak yatim dapat dipenuhkan. Bukan itu sahaja, pelbagai jenis zakat (zakat perniagaan, zakat pendapatan, zakat wang simpanan dll)  dapat disumbang untuk memajukan ekonomi umat Islam.

Membeli produk atau servis umat Islam mereupakan salah satu jihad kita, tak semestinya masuk perang fi Sabilillah.

Waktu operasi..
Cendol 12-6.30pm .
Gerai durian 11am-11pm (tutup awal kalau buah abis)

Kelebihan makan di tempat kami sekiranya terdapat buah durian tak elok, kami berbesar hati untuk menggantikan samada buah yang baru atau pangsa yang rosak. Bayar durian mahal-mahal biar puas hati, jangan ada dendam sebab buah rosak tak boleh tukar.

Selain itu, pakej yang ditawar adalah kemudahan tempat duduk untuk makan siap dengan tap air untuk membasuh tangan, kipas industri, air sejuk percuma, dan anda juga boleh memesan cendol serta burger bakar, sila rujuk menu penuh di sini.

 

#TakBaikBolehTukar
#MakanBiarPuasHati #CendolMusangKingRM15
#AdaKerusiMeja
#AdaPaipBasuhTangan
#AdaTandas
#PortMakanDurianMuslim
#SupportBisnesMuslim

Jemput singgah. Untuk pertnyaan, sila wsap www.wasap.my/601158961229/b.port.durian.dan.cendol.lokasi

Sila klik peta berikut untuk lokasi port makan buah durian Muar halal dan Cendol durian Syoknya Ummi:

Related searches:
tempat makan durian musang king di malaysia, tempat makan durian musang king di muar, tempat makan durian musang king di johor, tempat makan durian musang king di melaka

Cendol Musang King RM10

Dalam minggu ini telah tular isu cendol musang king Melaka berharga rm114 untuk 3 mangkuk (rm38 semangkuk). Penularan berita ini telah menjadi perbualan hangat dengan mendapat respond komentar daripada netizen. Ada yang mengeji dan ada juga yang faham dengan situasi.

Apa-apa pun semuanya bergantung kepada niat dan juga matlamat asal pelanggan yang menularkan harga dan cendol Musang King tersebut uang dikatakan mahal.

credit Metro

Cendol musang king Melaka

Dari sisi pemasaran (marketing),  pemilik bisnes cendol musang king di Menara Taming Sari, Dataran Pahlawan Melaka ini sudah pasti mendapat liputan yang lagi meluas dengan “zero cost marketing”, tanpa membeli slot iklan pengiklanan di tv, mahupun fb ads milik Mark Zuckerberg.

Cendol sedap di Muar

Sementara itu, bagi anda yang meminati durian dan teringin merasa durian musang king buat pertama kali seumur hidup, bolehlah singgah ke warung Cendol Durian Syoknya Ummi di Parit Bunga, Muar Tangkak.

Apa yang ajaib dan menarik, buat masa ini harga cendol musang king yang ditawar adalah serendah rm10.00 sahaja, berbanding harga asal rm25.00 semangkuk. Ini adalah harga promosi dan masih berjalan hingga hujung bulan Februari 2019. Orang Muar tak perlu pergi jauh-jauh untuk merasa cendol musang king Melaka, kat Muar pun ada.

Bagi peminat buah durian segar, di sini juga ada menjual buah durian murah di Muar 2019 . Nak bungkus atau boleh  makan di sini kerana ada meja kerusi tersedia di samping ada cendol dijual bagi membasahkan tekak.

Untuk sebarang tempahan, samada untuk bungkus, delivery cod, atau katering cendol untuk majlis perkahwinan, sila wsap kami, www.wasap.my/60187791008/b.cnmk.10

Jom kita layan video promo cendol musang king rm10

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...