COD Cendol Syoknya Ummi e bazar Ramadan Muar 2020

Assalamualaikum wbt. Salam Ramadan 1441, bersamaan tahun 2020 Masihi. Bersempena dengan seruan kerajaan atas PKP, PKPB dan penjarakkan sosial, kami menyahutnya dengan perlaksanaan e bazar Ramadan Muar, servis penghantaran COD makanan Muar.

Di sini kami senaraikan menu kami untuk sepanjang cod makanan bulan Ramadan ini serta kawasan yang kami hantar.

UPDATE 17.05.20: Kami kini sedang berjualan buah durian segar, buah durian Muar untuk musim pertengahan tahun 2020. Buah durian kami didtangkan dari kebun durian Bukit Pasir Muar.

E bazar ramadan muar cod makanan muar

Menu COD #CendolSyoknyaUmmi sepanjang e bazar Ramadan ini adalah:

  • Harga Cendol:     R biasa       L besar
  • Biasa………………….. rm2.00 …… rm4.00
  • Oreo ………………….. rm3.00 …… rm6.00
  • Jagung……………….. rm2.50 …… rm5.00
  • Kacang………………. rm2.50 …… rm5.00
  • Pulut …………………. rm2.50 …… rm5.00
  • Durian ………………. rm6.00 …… rm12.00
  • Durian special …. rm7.00 ……. rm14.00
  • Durian Tembaga.. rm10.00 …. rm18.00
  • Musang King……… rm25.00 …. rm45.00

Cendol sedap di muar

Coconut Shake ……………. rm 2.50

Coconut shake jumbo … rm7.00
Air Kelapa …………………… rm 3.00

  • Pembeksl nanas md2 nenas

    Homemade Jus nanas MD2 rm6.00 sebotol.
  • Jus nanas md2 homemade
    Buah nanas MD2 (sebiji)
  • Size XS …………………………. rm7.00
  • Size S …………………………… rm8.00
  • Size M ………………………….. rm9.00
  • Size L ………………………….. rm10.00
  • Size XL ………………………… rm11.00
  • Size XXL ……………………… rm12.00

Resepi jus air tembikai


Jus tembikai (+/- 1 liter) rm 3.00

ABC rock ……………………. rm 4.00
ABCD …………………………. rm10.00

cendol untuk majlis kahwin Muar


Ayam panggang (perisa sate) …….
…………………………………. rm18.00

Ayam panggang muarctangkak ayam golek cod

Set asam pedas Melaka

(Tetel, Pari, Mayong)……….. rm9.00
=======================

COD 3pm – 5pm

Sekitar Bandar Muar. Cas bermula pada RM2.00 dan seterusnya, mengikut kawasan.

http://www.wasap.my/601158961229/cod.Muar

================================

COD 6pm – 7pm

Rawang, Sg.Mati, Serom, Bkt.Kangkar Cas rm2 (dan seterusnya, ikut kawasan)  http://www.wasap.my/601158961229/cod.rawang.sg.mati

================================

COD 5pm – 7pm

Tg. Agas, Parit Bunga, Tg. Gading dan Kesang.Free delivery tanpa minimum order.

http://www.wasap.my/601158961229/cod.tg.agas.gading

================================

#youstayathome #stayathome #dudukrumah #kitatolongkita #penjarakkansosial #codmakanan

COD makanan Muar – Cendol Syoknya Ummi, ye ke cendol sedap di Muar?

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. Semoga anda semua sihat di samping keluarga tersayang. Diharapkan agar anda dalam mood tenang-tenang di sisi keluarga tersayang. Jika hati panas, minumlah Cendol Syoknya Ummi, mungkin anda boleh menikmati cendol sedap di Muar supaya sejuk sikit hati dan amarah akibat terlalu lama terperap di rumah musim PKP Covid 19. Mungkin boleh cuba servis  cod makanan Muar daripada kami.

Untuk pengetahuan anda, #CendolSyoknyaUmmi terletak di Parit Bunga Muar Tangkak. Semasa musim PKP ini, kami menawarkan cod makanan semasa pkp, tempahan penghantaran tanpa minimum order. Cuma ada sedikit cas penat dan petrol untuk rider. Rider kata penat wooo 3-4 jam atas jalan….  “ke sana, ke sini, ke sana ke sini” sila rap ikut melodi lagu remix Tan Sri Muhyiddin Yassin- (kalau tak tahu, boleh tanya budak tik tok).

Cendol sedap di muar cod makanan muar

Ok, berbalik kepada matlamat utama post ini, di sini kami sertakan waktu penghantaran mengikut zon kawasan (menu dan harga pada bawah sekali). Sila klik kod whatsapp mengikut kawasan anda. Sekiranya anda terlepas, bolehlah membuat tempahan (order) untuk keesokan hari.

*************************************

COD 12pm Rawang, Sg.Mati, Serom. Bkt.Kangkasr Cas rm2 (dan seterusnya, ikut kawasan) http://www.wasap.my/601158961229/cod.rawang.sg.mati

================================

COD 2pm Area bandar Muar. Cas rm3 (dan seterusnya, ikut kawasan) http://www.wasap.my/601158961229/cod.Muo

================================

COD 5pm Tg. Agas, Parit Bunga, Tg. Gading. Free delivery. http://www.wasap.my/601158961229/cod.tg.agas.gading

================================

COD 6pm Kesang. Free delivery. http://www.wasap.my/601158961229/cod.6pm.Kesang

================================

Cendol musang king

Harga Cendol:

  • Biasa……………………………. rm 2.00
  • Oreo ……………………………. rm 3.00
  • Jagung…………………………. rm 2.50
  • Kacang………………………… rm 2.50
  • Pulut …………………………… rm 2.50
  • Cendol Durian ……………. rm 6.00
  • Cendol Durian special .. rm 7.00 (durian + kacang + pulut)
  • Durian Tembaga…………. rm 10.00
  • Cendol Musang King.. .. rm 25.00
  • Coconut Shake …………… rm 2.50
  • Pembekal durian musang king frozen
  • Box durian musang king .. rm 39.00

Jus nanas md2 homemade

  • Homemade Jus nanas MD2 rm6.00 (400ml)

Pembeksl nanas md2 nenas muar

  • Buah nanas MD2 ………. rm8 – rm11 sebiji (bergantung kepada saiz)

=============================

Asam pedas muar sedap

Selain Cod cendol, kami juga mempunyai menu cod makanan Muar untuk asam pedas, chicken chop, coconut shake, lamb chop, homemade burger bakar, ayam penyet, dll. Wasap kami untuk menu penuh. http://www.wasap.my/601158961229/menu.cnd atau sila layari blog post kami yang ini (klik sini).

Untuk bulan puasa ini, dengan ketiadaan bazar Ramadan, kami akan meneruskan servis penghantaran makanan ini khusus untuk penduduk sekitar kami. IN Shaa Allah kami akan menghidangkan menu ayam panggang (ayam golek) dan juga kambing bakar.

Searches related to cod makanan muar
muar food runner, cod makanan tangkak, makanan delivery muar, food delivery pagoh, foody food muar, food panda muar, halo food delivery muar, grocery delivery muar, cod makanan semasa pkp

Lokasi port makan durian halal dan toiyiban di Muar Tangkak & cendol durian

Di Muar, Johor (disebut  Muo dalam loghat tempatan) ada port makan buah durian fresh sambil layan cendol. Di sini juga ada tempat makan durian musang king di malaysia. Kalau sebelum ni, ramai yang mencari buah durian murah di Muar. Tapi sebenanya, harga masing-masing yang dijual tak banyak perbezaan ketara. Cuma perbezaan ketara masa nak makan durian, terutama bila bawa famili ramai-ramai konvoi 3-4 biji kereta.

Masa tu baru perasan kemudahan asas yang tak lengkap seperti tempat basuh tangan, panas takde kipas…. anak kecil dah mula merengek berjurai peluh, kena pula makan mencangkung tepi jalan, anak nombor 2 plak tetiba nak terkencing. Adoiiiii macam-macam songel la pula.

Tu belum kira ada anjing berkeliaran, percampuran makanan tidak halal dengan peralatan mengupas dan membungkus durian serta banyak lagi.

Durian murah Muar Tangkak 2019

Tempat makan Muar

Durian udang merah Muar Tangkak

Atas dasar itu, kami terpanggil menyahut fardhu kifayah, menyediakan tempat makan durian yang suci daripada najis mughalazah. Jadi, apa kata kalau datang Muar  / Tangkak, Johor, sila singgah tempat kami di warung #CendolDurianSyoknyaUmmi , bertempat di Parit Bunga, 7km dari bandar Muar.

Bukan apa, selain buah durian segar dan frozen, tempat kami ada jual cendol biasa dan #CendolMusangKing (nanti bagitau kami, boleh tak kami tersenarai sebagai cendol sedap di Muar). Nak tambah boleh, nak makan sorang2 boleh (sebab anak bini tak suka durian) atau nak belanja bapa mertua pun boleh.

Warung kami #CendolSyoknyaUmmi a.k.a. #CendolMangkukBesar 100% milik Muslim bumiputera. Bila lagi nak support bisnes Muslim untuk majukan ummah.

Ingat, kalau seorang peniaga Muslim itu kaya, maka lebih banyak tabung-tabung masjid, tahfiz dan anak yatim dapat dipenuhkan. Bukan itu sahaja, pelbagai jenis zakat (zakat perniagaan, zakat pendapatan, zakat wang simpanan dll)  dapat disumbang untuk memajukan ekonomi umat Islam.

Membeli produk atau servis umat Islam mereupakan salah satu jihad kita, tak semestinya masuk perang fi Sabilillah.

Waktu operasi..
Cendol 12-6.30pm .
Gerai durian 11am-11pm (tutup awal kalau buah abis)

Kelebihan makan di tempat kami sekiranya terdapat buah durian tak elok, kami berbesar hati untuk menggantikan samada buah yang baru atau pangsa yang rosak. Bayar durian mahal-mahal biar puas hati, jangan ada dendam sebab buah rosak tak boleh tukar.

Selain itu, pakej yang ditawar adalah kemudahan tempat duduk untuk makan siap dengan tap air untuk membasuh tangan, kipas industri, air sejuk percuma, dan anda juga boleh memesan cendol serta burger bakar, sila rujuk menu penuh di sini.

 

#TakBaikBolehTukar
#MakanBiarPuasHati #CendolMusangKingRM15
#AdaKerusiMeja
#AdaPaipBasuhTangan
#AdaTandas
#PortMakanDurianMuslim
#SupportBisnesMuslim

Jemput singgah. Untuk pertnyaan, sila wsap www.wasap.my/601158961229/b.port.durian.dan.cendol.lokasi

Sila klik peta berikut untuk lokasi port makan buah durian Muar halal dan Cendol durian Syoknya Ummi:

Related searches:
tempat makan durian musang king di malaysia, tempat makan durian musang king di muar, tempat makan durian musang king di johor, tempat makan durian musang king di melaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...