Durian crepe Segamat

Sekiranya anda mengidam atau teringin mencari sepotong dua durian crepe Segamat, anda boleh mendapatkan Durian Crepe Syoknya Ummi, produk Muslim di cawangan-cawangan Pasaraya Mega Bandar IOI, Pasaraya Mega Bukit Siput dan juga Pasaraya Mega Jementah, Segamat.

durian crepe segamat durian crepe syoknya ummi

Produk durian crepe ini diletakkan didalam freezer sejuk beku sekiranya anda datang mencari, bukannya di dalam chiller (peti sejuk air). Ini disebabkan durian crepe ini sangat sensitif dan cepat masam sekiranya diletakkan pada peti sejuk biasa, hanya dapat bertahan sehingga 4 hari sahaja. Apatah lagi jika diletakkan di atas meja pada suhu bilik, hanya mampu tahan dalam 4-6 jam sahaja, sebelum ia bertukar menjadi rasa tempoyak crepe.

Berikut merupakan rangkaian Pasaraya Mega, salah satu ejen durian crepe Syoknya Ummi, di mana anda boleh dapatkan produk durian crepe jenama Syoknya Ummi:

  1. Cawangan Bukit Pasir Muar
  2. Cawangan Parit Bakar Muar
  3. Cawangan Parit Sulong Batu Pahat
  4. Cawangan Tanjung Agas, Nafas Mall
  5. Cawangan Sungai Mati, Tangkak
  6. Cawangan Serom, Tangkak
  7. Cawangan Parit Jarum, Tangkak
  8. Cawangan Bukit Gambir, Tangkak
  9. Cawangan Tangkak Naib Long
  10. Cawangan Tangkak Payamas
  11. Cawangan Segamat, Bandar IOI
  12. Cawangan Bukit Siput, Segamat
  13. Cawangan Jementah
  14. Cawangan Merlimau Melaka
  15. Cawangan Parmatang Pasir, Alai, Melaka
  16. Cawangan Bukit Baru, Melaka
  17. Cawangan Gemencheh, Negeri Sembilan 
  18. Cawangan Bandar Satelit Sebang, Tampin, Alor Gajah

 

durian crepe Segamat pasaraya mega Bandar IOI Segamat

Sekiranya anda mendapati sebarang masalah, persoalan atau berhajat menjadi stokis atau ejen Durian Crepe Syoknya Ummi, untuk mendapat pendapatan tambahan, sila whatsapp kami www.wasap.my/601158961229/b.dc.segamat.nakjadiejen atau gunakan contact form. Selain produk durian crepe, kami juga mempunyai produk durian paste (isi durian frozen), durian box, durian goreng frozen, dan juga tempoyak. Prinsip kami, kita sama-sama kongsi rezeki untuk mencari duit tambahan atau mungkin juga sebagai pendapatan tetap. Yang penting usaha, doa dan tawakal, kita berusaha, selebihnya serahkan kepada ALlah swt.

Bagi anda yang berminat untuk membuatkan produk atau servis anda keluar pada enjin carian Google, boleh gunakan khidmat servis review / advetorial kami. In Shaa Allah, kami akan membantu anda meningkatkan sales dan juga memperkenalkan bisnes anda kepada mereka yang mencari.

Facebook Comments

One thought on “Durian crepe Segamat”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

21