Durian crepe area Melaka Merlimau MU

UPDATE 14.08.21: Untuk kawasan Merlimau, boleh dapatkannya di Pasaraya Sejati, Taman Debunga, dan Pasaraya Mega, Merlimau. Sila lihat senarai penuh ejen durian crepe Syoknya Ummi.

Jika sebelum ini, kami telahpun memasuki pasaran Melaka Sentral, melalui kedai, petronas Lebuh AMJ, Alhamdulillah, tempohari kami berjaya menambah lagi ejen untuk durian crepe area Melaka. Ejen kami kali ini bertempat di Taman Merlimau Utara (MU), yang sangat sinonim dengan para pelajar Politeknik Merlimau Pasaraya Mega

Durian crepe area Melaka Taman Merlimau Utara
www.MuhasabahTrading.com

Kedai Merlimau Burger Station Frozen Shop menjadi destinasi kali ini. Kedai yang menjual sebagai pembekal barangan frozen untuk kegunaan sendiri dan peniaga restoran serta pembekal barangan burger Merlimau untuk peniaga burger @ burger boy.

Sekiranya anda adalah peminat tegar durian crepe, bolehlah mendapatkannya di kedai Merlimau Burger Station frozen shop. Disamping itu, anda bolehlah melihat-lihat barangan lain yang terdapat di sini, khasnya barangan burger.

=============================================================

UPDATE 20.10.2019: Untuk kawasan Merlimau, boleh dapatkannya di Pasaraya Sejati, Taman Debunga, Merlimau. Sila lihat senarai penuh ejen durian crepe Syoknya Ummi

============================================================

Mereka kini sedang mendapat tempat di hati kalangan penjual burger disebabkan mereka menjadi pembekal barang burger yang agak berbeza daripada kedai barangan burger yang biasa kami jumpa.

Apa yang lainnya? Anda kenalah meninjau dan recce sendiri. 🙂

Sila tinjau senarai penuh ejen Syoknya Ummi durian crepe (klik sini).

Update 18-01-2019:

Tambahan senarai ejen durian crepe Syoknya Ummi:

# Pasaraya Mega (LYC)  Merlimau,  Melaka.

# Pasaraya Mega (LYC)  Jementah,  Segamat, Johor.

# Pasaraya Mega (LYC)  Payamas,  Tangkak,  Johor.

# Pasaraya Mega (LYC)  Bukit Pasir,  Muar.  Johor.

# Petronas Merlimau, Merlimau,  Melaka.

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

21