Runner service Muar food delivery

Assalamualailum dan salam sejahtera.

utk cod , klik misirakyat.com/ww55eh
Sila download apps berikut untuk cara mudah memesan menu yang ada (search Cendol Durian Syoknya Ummi selepas install apps) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.misirakyat

Bermula tarikh ini 12.12.20, berkenaan khidmat Runner service Muar food delivery tanpa minimum order, kami di Cendol Durian Syoknya Ummi secara rasmi akan menggunakan khidmat runner luar (freelance runner).

www.wasap.my/601160622057/cod.cendol.syoknya.ummi

Untuk makluman anda, oleh kerana menggunakan khidmat runner persendirian, maka pembelian minima terhapus sama sekali, tiada minimum order dengan hanya memerlukan pembayaran ke atas runner sahaja. Ini bermakna duit cas tersebut milik mutlak runner semata-mata, sekadar isi minyak dan sedikit upah. Sekiranya tuan puan ingin memberikan lebihan tips, amatlah dihargai bagi memberikan semangat dan penghargaan buat si anak muda dalam mencari rezeki yang halal.

Bagi senarai menu penuh Cendol Syoknya Ummi, sila rujuk posting ini (klik). Terdapat pelbagai menu cendol, abc, coconut shake, asam pedas, nasi ayam penyet burger bakar, burger ayam goreng dan lain-lain lagi.

Berikut pula merupakan senarai harga yang dikenakan untuk servis penghantaran. Bagi tempat yang tak tersenarai, bolehlah menghubungi beliau, Pak Bob Runner untuk sebarang rundingan.

Sila wsap www.wasap.my/601160622057/cod.cendol.syoknya.ummi untuk Runner service Muar. Selain makanan dan minuman yang disenaraikan beliau, anda juga boleh menggunakan khidmat beliau untuk servis penghantaran barangan tuan-tuan dan puan-puan.

Sebarang perbincangan, sila terus ke wsap beliau tanpa perlu melalui kami. Kami juga tidak bertanggungjawab atas sebarang kelewatan atau permasalahan lain yang timbul kerana tugas penghantaran kini di luar bidang kuasa kami. Kami hanya akan memastikan kualiti makanan dan minuman serta pembungkusan terpelihara sebelum bertukar tangan dengan pihak penghantaran. Sebarang permasalah lanjut, boleh diajukan terus melalui wsap yang tertera di atas.

In Shaa Allah kami sebagai penyedia makanan dan en. Khidir sebagai food runner akan cuba yang terbaik dalam memastikan makanan sampai kepada anda tepat pada waktunya tanpa sebarang masalah.

Terima kasih atas minat anda untuk servis penghantaran makan Muar ini.

Facebook Comments

2 thoughts on “Runner service Muar food delivery”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

21