Idea bisnes bazar Ramadan 2017

Hari ini tanggal 10 Jamadil Akhir 1438H, bermakna tinggal 2 bulan lebih sahaja untuk kita menghampiri Ramadan. Seperti biasa kedatangan Ramadan sangat dinantikan oleh pelbagai pihak, samada untuk menggandakan amal ibadat atau juga menggandakan wang berniaga pada bulan puasa.

 

idea bisnes air balang bazar ramadan laku laris 2017 2018

Sebelum ini, kami pernah berkongsi senarai 10 barangan paling tip top untuk bazar Ramadan dan juga Panduan bisnes air balang RM7000 bersih sebulan.

Ada pelbagai cara dan idea bisnes untuk mendapatkan bonus angpow duit raya pada bulan Ramadan. Selain modal, kita memerlukan ilmu yang cukup, merangkumi model perniagaan, tempat lokasi, strategi waktu serta pekerja.

Bukan boleh hentam keromo. Kena ada sedikit perancangan, strategi dan analisis. Lebih baik jika anda mendapatkan nasihat mentor, otai yang pernah melakukannya dan berpengalaman luas.

Oklah, cakap banyak tak guna. Kami doakan anda berjaya dalam bidang yang diceburi. Sekiranya ingin tahu lebih lanjut tenatng panduan Rahsia Bisnes air balang RM7k sebulan, bolehlah jenguk di sini.

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

21