Kaya sebab guna barang Amway

Bila memperkenalkan produk Amway kepada kenalan, pasti ramai yang akan berkata “barang Amway mahal”.

Tapi, sebelum menjatuhkan hukum. Adalah elok sekiranya kita kenalpasti apa yang nak didebat atau dinafi. Jangan main hentam keromo cakap tanpa ilmu. 

Oleh itu kami hidangkan Kata-kata ni yang kami petik daripada fb Ustaz Hisham. Beliau sekarang berada di atas kapal Mediterranean Cruise,  suami isteri. Ditanggung sepenuhnya oleh Amway. 

ORG KAYA @ ORG CERMAT ?
Dulu…pnh la tamu dtg umah…kata kitorg org kaya…sbb ape tau?…
sbb bila dia ke toilet…ade brg amway…p dapur…bnyk gajet amway…kt singki ade produk amway…ubat gg…syampu…penjagaan kulit…mekap…penjagaan kete…suuumuuuaaaa AMWAY…
Giler betol dgn brg amway… 
aku ckp..this is lifestyle bro…x main la pki brg2 yg mahal2…syg duit beb…
Aku tau…korg pun syg duit kan?…suke jimat cenggini kan ?…SEKARANG JUGAK PM AKU…
Aku tau korg dh tau lama dahhh…tp klu ‘tau’ itu diikuti dgn action…2 taun lg ko betul2 hidup macam org kayaaaaaaaaaaaaa…..hahahaha….sama macam aku…pusing2 duniaaaaaa…
Pm secepat mungkin utk BERJIMAT SEPANJANG HAYAT…
** ingat nihhh…
JIMAT BAGUIH……….KEDEKUT X BAGUIH…

PEMURAH BAGUIH…MEMBAZIAQ X BAGUIH

Facebook Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge