Body series roll on Amway deodorant review

DEODORANT AMWAY BODY SERIES. Amway deodorant review. Apa yang menarik tentangnya? Mesti kita yang tertanya-tanya disebabkan ramai yang mempromosikannya. Jom kita lihat dan fahamkan ciri-ciri serta kelebihan roll on Amway ini.

Deodorant amway roll on

Produk ini dihasilkan bagi menyelesaikan masalah mereka yang mengalami masalah bau badan yang teruk, khususnya di bahagian bawah lengan. Ia juga membantu mereka yang mempunyai masalah kulit sensitif, disebabkan penghasilannya menggunakan bahan organik.

 

☄Melindungi dari bau lebih lama (sehingga 48 jam)

Tidak mengandungi alkohol. 

Kebanyakan produk deodoran di pasaran mengandungi alkohol yang boleh memberikan kesan negatif terhadap kulit ketiak anda dalam pemakaian jangka masa panjang.

☄Deodorant Amway Body Series  formula 100% berasaskan air tanpa alkohol.

Menggunakan bahan organik.

Deodoran Amway mengandungi ekstrak Lichen-Plus Complex yang dihasilkan daripada flora karang dan batu yang sangat berkesan untuk melawan bakteria, mencegah pembiakan dan bau badan.

Sangat berkesan. Deodorant Amway Body Series diformulasi dengan kepekatan terbaik, sehingga tidak perlu menggunakan jumlah yang banyak.

1 botol tahan sehingga 6 bulan.

Tidak perlu disapu banyak. 

Sedikit sahaja sudah cukup untuk menghalang bau dalam jangka masa yang panjang.

(Formula kering)

☄Deodorant Amway Body Series membuat ketiak anda sentiasa kering , tidak meninggalkan kesan atau tanda pada pakaian anda.

(pH Balance)

☄Deodorant Amway Body Series direka dengan tahap keasidan yang neutral,selesa bagi ketiak anda dan tidak akan  menjadi tempat pembiakan bakteria.

 

Whatsapp +6013-765 9294 / +6018-779 1008

harga deodorant amway, RM38.80

 

Searches related to “deodorant amway”

harga deodorant amway, amway deodorant review, amway body series deodorant, amway roll on price, body series amway, body series deodorant reviews, amway body series deodorant review, harga body series deodorant

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

21