Seluar bundle hiking Muar dan outdoor Parit Sulong

Khas bagi penggemar dan peminat seluar bundle hiking Muar dan outdoor yang juga berada di sekitar kawasan Parit Sulong boleh teruskan membaca post ini untuk maklumat lanjut.

Sebelum ini, terdapat blog post tentang bundle kasut murah Muar. Ramai yang puas hati dan mencari kasut bundle daripada Pakdin di PHO Garage.

Seluar bundle hiking Muar

Seluar bundle hiking Muar

Seluar bundle hiking Muar outdoor parit sulong

Seluar bundle hiking Muar outdoor parit sulong

thailand bundle supplier

Kali ini kami sajikan pula koleksi pakaian dan seluar bundle hiking Muar.

Bagi para peminat seluar bundle outdoor di Muar, anda boleh singgah ke gerai en. Rahim di Pasar Tani Stadium Muar, setiap pagi Ahad hingga ke tengahari, manakala setiap petang Rabu di pasar malam Bakri batu 6.

Untuk Parit Sulong dan kawasan sekitar pula, bolhlah singgah ke pasar pagi hari Sabtu sehingga ke tengahari. Lokasi khemah beliau tidak berapa jauh dari masjid dan pasar awam pekan Parit Sulong.

Dewasa ini, pakaian seluar bundle outdoor ini mula mendapat tempat dihati para penggemar khususnya untuk kegunaan berbasikal santai, berkebun, memancing, mendaki bukit gunung dan banyak lagi aktiviti luar yang lain.

Selain menjual seluar bundle hiking dan outdoor, en. Rahim juga ada menyediakan khidmat servis alter @ repair seluar, di mana anda boleh meminta beliau untuk memotong memendekkan kaki seluar atau mengecilkan apa-apa potongan (cutting) yang dikehendaki. Untuk alteration service ini, anda boleh berbincang terus dengan encik Rahim pada no wsap di bawah ini atau berjumpa terus dengan beliau di lapangan pasar pagi / pasar lambak.

Harga yang dikenakan untuk alter seluar bundle yang dibeli amat berpadanan dan tidak mahal. Beliau telah mempunyai pengalaman yang agak lama dalam bidang ini.

Sila berhubung dengan en. Rahim untuk membeli seluar bundle hiking atau seluar outdoor samada untuk pakai sendiri atau belian secara borong / pukal, sila wsap pada nombor berikut, www.wasap.my/60177968161/beli.bundle.Hiking. In shaa Allah beliau boleh menjadi pembekal bundle outdoor untuk anda.

In Shaa Allah jaminan kepuasan anda untuk nilai ringgit yang dibayar.

RELATED SEARCHES

Seluar outdoor bundle, Seluar Hiking, Seluar Hiking Bundle kuala Lumpur, Seluar hiking bundle kelantan, Bundle OUTDOOR kl, Bundle hiking bangi, Seluar bundle hiking, Seluar hiking bundle shah alam, Bundle HIKING kl, Seluar hiking bundle borong, bundle hiking, bundle hiking Muar, seluar outdoor Muar, outdoor hiking pants malaysia, hiking pants, thailand bundle supplier, baju hiking, seluar hiking wanita, hiking pants

Facebook Comments

One thought on “Seluar bundle hiking Muar dan outdoor Parit Sulong”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

21