Review Boost penggunaan aplikasi Boost apps e-wallet

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua pembaca. Kali ini kami berikan sedikit review Boost, tentang penggunaan aplikasi Boost apps sebagai medium pembayaran e-wallet..

Apa yang best tentang boost?

1. Tak payah keluarkan duit kertas + syiling daripada dompet masa membayar, hanya keluarkan smartphone utk QR code.

2. Ketika mendaftar, apps mengkehendaki kita register nombor telefon yang diguna, seterusnya akan Link dengan operator telefon kita. Next time nak topup, senang, hanya satu klik akan terus dapat topup.

review boost apps e-wallet3. Ada shake reward. Setiap kali kita membayar, akan dapat shake reward (= cashback), tapi kena shake telefon tu dulu. Amount surprise! Yang terbaru, ada chance utk menang kereta.

4. Boleh bayar bill utility, beli tiket bas, tiket wayang dan pelbagai lagi. Semua dalam satu app sahaja.

5. Dapat dua kali ganjaran sekiranya anda link dengan kredit card. Sekali dapat point daripada kad kredit, lagi sekali daripada Boost. Jadi, untung berganda meh.

Buat masa ni, itu sahaja yang dapat saya senaraikan kelebihan dan keuntungan menggunakan aplikasi Boost untuk membayar.

Seronok juga dapat gunakan teknologi walaupun agak berusia. Pada kategori admin melepasi usia 40an, ramai rakan-rakan yang agak terkebelakang dalam mengikuti arus kemajuan dunia IT dan teknologi ini.

Jadi, sekiranya berhajat, bolehlah register guna invite link milik kami  di bawah ini….. Invite code “naj3dqwz “

==========================
Use my Invite Code naj3dqwz
Get free up to RM5 cashback after your first mobile prepaid credit top up in Boost. Download the Boost App on Google Playstore or App Store  .Review boost

Facebook Comments

One thought on “Review Boost penggunaan aplikasi Boost apps e-wallet”

  1. Terima kasih berkongsi tentang e-wallet Boost. Saya ada muat turun aplikasi tersebut tetapi tidak pernah guna sebab terpaksa pindahkan duit ke e-wallet dulu baru boleh guna. Sebab itu saya memilih TouchNGo e-wallet sebab boleh terus tolak daripada kad debit. Maksudnya transaksi pindahkan duit ke e-wallet, dilakukan secara automatik.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

21